Özgeçmişi

md1-kopya

Op. Dr. Banu Çiftçi

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Operatör Doktor Banu Çiftçi Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanıdır. 1993-2000 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde eğitim gördü. Uzmanlık eğitimini, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı’nda tamamladı.

Devlet hizmeti yükümlülüğünü,  2005-2006 yıllarında Van Başkale Devlet Hastanesi’nde yaptı.

Eğitimine yurt dışında devam etmek için 2006-2007 yıllarında New York Cornell University, Weill Medical College, Medikal Etik Departmanı ve Tüp Bebek Merkezi’nde gözlemci olarak bulundu. 2008 yılında Mount Sinai School of Medicine, New York Kadın Hastalıkları ve Doğum, Maternal-Fetal Tıp Departmanı’nda, daha sonra da Londra’daki King’s College Hospital, Harris Birthright Research Center for Fetal Medicine’da bulundu.

Op. Dr. Banu Çiftçi aynı zamanda “Yeryüzü Doktorları” ve “Tüm Afrika’nın Dostları Derneği” ile gönüllü hekim olarak; 2012’de, Somali Mogadişu’da,  2015’te Kongo DC’de ve 2016’da Uganda’da olmak üzere, sahra altı Afrika’da çok sayıda hasta gördü ve ameliyat gerçekleştirdi. Birçok farklı projede yer almasına ortam hazırlayan Kızılay Merkez Kadın Kolları Yönetim Kurulu üyeliği görevinde bulundu.

Op. Dr. Banu Çiftçi özel uzmanlık alanına, radyo televizyon sunuculuğu eğitimini de ekledi. ‘Dialog’ adlı kuruluşun ‘Televizyon Programları ve Haber Sunuculuğu Bölümü’nden mezun oldu.

2012 yılında 1 yıl boyunca, TRT Okul kanalında canlı olarak yayınlanan ‘Anne Çocuk Programı’nın sunuculuğunu yaptı.

Çok sayıda uluslararası ve ulusal dergilerde yayınlanmış çalışmaları ve kitap çevirileri var.

Halen Fulya’daki özel muayenehanesinde gebe ve hastalarına hizmet vermeyi sürdürmektedir.

Aynı zamanda, resmi YouTube kanalı ‘Op. Dr. Banu Çiftçi Web TV‘de, “Herkesin anlayabileceği basitlikte” uzmanlık alanıyla ilgili tıbbi konularda yayınlar yapmakta ve Türkiye’nin dört bir tarafında, ortaokul, lise ve üniversite öğrencileriyle buluşarak, “Başarı, Sınavlar ve Hayata Dair” konulu söyleşiler yapmaktadır.

Op. Dr. Banu Çiftçi’nin detaylı özgeçmişi için lütfen tıklayınız…